28. feb. 2011

passing by again

DeviantART updates:


Psyducked
by ~Dummernik on deviantART


February - OC Sketches
by ~Dummernik on deviantART

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skolefesten nærmer sig @w@.
I dag øvede vi lancier (du ved, den der syrede og total groovy dans vi skal danse XD) - jeg har været utrolig nervøs for om jeg nogensinde ville kunne lære den dans, men da vi øvede gik det faktisk rigtig fint og jeg er ikke så bange for det mere. En af de største faktorer der medvirker til at min angst er forsvundet lidt, er min awesome dansepartner, Louise, som går i min klasse. Hun er mindst ligeså nervøs som jeg - men vi pjattede rigtig meget mens vi dansede, så det var faktisk rigtig sjovt. Jeg håber bare jeg ikke får et blackout eller noget på fredag hvor vi skal danse for alvor. Det er trods alt mig der skal lede min partner, da jeg danser som herre. Så går det fandme ikke at jeg besvimer eller noget XD

Jeg har også fået styr på mit tøj. Næsten. Var ude og købe tøj sammen med min mor og jeg fandt en fin, sølvgrå skjorte, et par sorte bukser som sidder perfekt og min mor hjalp med at finde nogle 'lette' sko, som stadig er detaljerede og lukkede nok til at jeg føler mig tilpas i dem :D
Det er super nice.
Men er det ok kun at komme i skjorte og bukser, uden nogen jakke? Man, jeg er så dum til det med pænt tøj >___>;; help meeee please.



Jeg er desuden også kommet i gang med at spille Doom3. Og holy Raven, det er sygt uhyggeligt (på den fede måde), men også langt sværere end de forrige Doom-spil, da det er langt mere realistisk med hensyn til våben (de skal lades hele tiden!) og det er svært at undvige monstrenes angreb + de er meget stærkere end de var i de gamle spil. Men det er sådan et fedt spil og jeg er så glad for at min computer kan trække det! >w<

Now, have some awesome danish/swedish folk/power metal, which my awesome mexican friend showed me yesterday! He's so sweet and helps me with a lot of things. If he ever reads this he should know that I'm so glad I met him! :D


1 kommentar:

  1. FAST LÆSER!
    Du kan sagtens bare have bukser og skjorte på! det er lidt mere afslappet :3 hvis det nu er du skal have noget ekstra på, så syntes jeg det skal være en vest som står åbent. Tror det kunne være super flot! :D

    Er overbevidst om at du sagtens kan klare det uden at besvime! ;)

    Forresten jeg har fået ny msn, så tilføj den lige: sabrinaloll@hotmail.com

    SvarSlet