10. mar. 2011

soooo tired

why can't I sleep at night?


Der er ikke rigtig sket nogle store begivenheder de sidste par dage - ud over at jeg havde Shiro på besøg, hvilket var super hyggeligt <3 (I miss herrrr QwQ)

Jeg er ved at prøve at udtænke mit cosplay til SVS Con 2011. Jeg vil gerne være pokémon'en Pidgey C:
Jeg har fået lidt ideer hist og her, og jeg er ved at være enig med mig selv om, at jeg vil lave en hættetrøje:


Måske dropper jeg vingerne - jeg er bange for at det kommer til at se dumt eller klodset ud :/ - hvad synes I? Burde jeg prøve at lave vinger eller vil de bare ødelægge trøjen? - andre ideer? :3


Ud over det modtog jeg mine to nye bøger "Lord of the Flies" af William Golding og "GONE" af Michael Grant! >w< Jeg har virkelig set frem til at få læst de bøger, og jeg er allerede godt i gang med Lord of the Flies. Uuuh, det er en awesome bog indtil videre! @w@


Og se lige GONE-bogens design! Grønne sider =w= I like thattttt~ Nu håber jeg også bare historien er ligeså nice som designet xD Men det finder jeg selvfølgelig først ud af efter jeg har læst Lord of the Flies færdig A___A

2 kommentarer:

  1. Hvis du skal lave Pidget bliver du nok nød til at lave vinger :/ ellers tror jeg at ideen går lidt i stykker. Måske kunne du bruge ideen fra flyve-egern-kigurumi? :3
    http://www.akinaiblog.com/product/1875
    ved ikke om det kunne hjælpe lidt n__n''

    SvarSlet
  2. Laaav vinger! <3 *O* Tror det ville se sejt ud <3 Btw I miss U D: Glæder mig til at se dig til SVS <3 tror du dit cosplay bliver goodt <3

    SvarSlet