25. feb. 2011

Doooooooommm

I går modtog jeg så min egen version af Portal, og er allerede i fuld gang med at spille >w<
Og i dag var der endnu en lille ting i postkassen som jeg havde gået og ventet spændt på: Doom3 :D

Nu skal der games, oh yeaah.


... Men Holy Raven, Doom3 indeholder hele tre cd'er! Jeg håber virkelig min computer kan køre det spil... D:

Senere i dag skal jeg ud og købe tøj til skole/gallafest på næste fredag.
Jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal have på, da jeg helst vil være fri for at gå i kjole ligesom de andre piger... Men jeg vil heller ikke gå i blazer ligesom drengene, da sådan nogle heller ikke er særlig meget mig.
Jeg er i lidt af et dilemma, da jeg ikke passer ind nogen af stederne.
Jeg håber lidt på at kunne finde en fin slim-fit skjorte, og et par pæne (evt. sorte) bukser, da jeg nok vil føle mig bedst tilpas i det.
Forhåbentligt er det også acceptabelt blandt alle andre.
Any ideas of what to do?


Indtil da vil jeg fordybe mig i at skyde portaler i loftet.
Det kan holde tankerne væk i lidt tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar