14. apr. 2011

snart ferie!

Oh yeaaah!
Jeg glæder mig sådan til i morgen; til weekenden; til FERIEN! :D

I morgen, fredag, afholder Teresa og jeg vores andet tegnearrangement, da første omgang var en succes og rigtig hyggelig!
Jeg håber virkelig at det bliver ligeså godt denne gang som sidst. Og jeg krydser virkelig fingre for, at vejret bliver godt - med masser af solskin og ingen blæst/regn! Så kan vi måske være så heldige at kunne sidde udenfor.

På samme tid får jeg besøg af Shiro, og vi skal være sammen resten af weekenden, hvilket jeg også ser virkelig meget frem til! Selvom jeg var sammen med hende sidste weekend, savner jeg hende allerede igen ;w; Vi skal stene og nørde og snakke og høre backstreet boys ALL DAY! XD lol. noget.

Uh, og gæt lige hvad Shiro havde fundet i TIGER-butikken, da jeg kom op til hende?!
LORD OF THE FLIES (THE MOVIE!)



Jeg købte den på stedet! Og vi så den sammen. Den var sindssygt god, af en relativ gammel film at være.
Nye filmatiseringer over bøger kunne tage ved lære af Lord of the Flues-filmen: Den holdt sig fuldstændig til bogens handlingsforløb, kun med nogle meget få undladelser og ingen nye tilføjelser! Det var smukt at se. Jeg ville ønske nye film ville have lige så stor respekt for de bøger de filmatiserer, som de havde i Lord of the Flies....


Oh well. Jeg er desuden blevet klippet! :D
Det er rigtig rart. Jeg føler mig nærmest helt genfødt.


Jeg vil skrive igen senere med opdateringer omkring weekenden med Shiro og tegnearrangementet og hvad jeg nu ellers finder på at skrive om :D
(O, og hvor jeg dog også glæder mig til SVS Con! I need to finish my cosplay soonnnn D: )

1 kommentar:

  1. Håber at tegnearrangementet bliver godt :3 og at I får godt vejr! men de siger at vejret skal blive godt, så det må vi håbe på ;)

    Hvad handler Lord of the Flies om??

    Du holder det korte hår n____n <3

    SvarSlet