1. apr. 2011

seriously!



$17: should I buy this? yes/no? I JUST LOVE THEM OWLS!
but the moneyy! and there's plenty of other things I want, too @__@
can't decide what to do...

------------------
... Og så har jeg lige brug for at brokke mig lidt over YouTube =__=;
Jeg forstår godt at der findes copyright-regler og alt det shit, for jeg ville heller ikke have det godt med, hvis jeg som firma ejede rettighederne på nogle bestemte bands' musiknumre, at de lå og flød på internettet.
Men som forbruger af musik, er det super rart, at jeg kan tjekke ny musik ud på sider som bl.a. YouTube, for at høre, om det mon er noget for mig - hvorefter jeg køber albummet, hvis jeg kan lide det jeg hører. Og det kan jeg for det meste. Men nu sker der selvfølgelig det, at YouTube bliver tvunget til at slette den musik som ligger under bestemte copyright-regler, og det gør mig ked af det, for hvordan har jeg ellers mulighed for at opdage ny musik?
Jeg tror, at musik-firmaerne sætter en kæp i hjulet for sig selv, ved ikke at tillade at folk kan lytte til deres musik, før de køber albummet - for rigtig mange af de nye albums jeg har købt, ville jeg aldrig nogensinde have opdaget, hvis ikke det havde været for de videoer der fandtes på YouTube :/

Men det er selvfølgelig ikke op til mig at bestemme, hvad der er det rigtige at gøre, det er såmend bare min personlige erfaring med det 'problem'. Det er efterhånden blevet svært at finde frem til ny musik, fordi numrene forsvinder dag efter dag.
(Vi burde have gøre som en gigantisk butik i Tyskland gør: Have al slags musik på lager, og så installere de her maskiner, som giver dig mulighed for at scanne en cd's stregkode, hvorefter du så kan høre eksempler på hvert eneste nummer på albummet, i selve butikken. Det giver klart bedre mulighed for at vide hvad du køber, end de muligheder vi lige pt har i DK)
------------------

Jeg er desuden kommet langt med mit cosplay; er snart færdig.
Jeg fik købt et par bukser i går, som havde mere eller mindre den rette farve. Benene skal bare lige syes lidt ind, da de er alt for bredde xD
Derudover mangler jeg nu kun de små detaljer på hætten; så er trøjen også færdig!
Jeg glæder mig sådan til at rende rundt og lege pokémon til SVS Con >w<



------------------

Åh, og selvfølgelig har jeg produceret lidt flere tegninger siden sidst :D
Here you go~


S M I L E
by ~Dummernik on deviantART


stare
by ~Dummernik on deviantART


March - OC Sketches
by ~Dummernik on deviantART


GLÆDELIG APRIL! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar